вВідео
Онлайн інструменти ДРВ

Розірви коло насильства

Скажи булінгу - НІ!

Енергоменеджмент - шлях до заощадження державного та місцевого бюджетів

нновини

Шановні працівники архівних установ району!

Щиро вітаю вас з професійним святом.

Це свято є проявом шани та поваги з боку держави до всіх, хто дбайливо зберігає сторінки тисячолітньої писемної історії українського народу.

Архівні матеріали є безцінним джерелом інформації про минуле і сьогодення нашого краю, про життя людини, суспільства і держави, яке має унікальний вплив на формування національної свідомості наших громадян та засвідчує вагомий внесок українців у суспільно-політичний та економічний розвиток. 

Бажаю всім працівникам архівної справи невичерпної енергії, вдалих пошуків і нових успіхів у досягненні високої професійної мети. Міцного здоров’я, благополуччя і достатку. Нехай у Ваших родинах панують мир, злагода і порозуміння.

Голова районної державної адміністрації Михайло Чорней взяв участь у засіданні десятої сесії VIII скликання Вижницької районної ради.

У роботі сесії взяли участь голова районної ради Михайло Андрюк, народний депутат України Максим Заремський, керівники силових структур, установ, підприємств та депутати району.

На початку сесії присутніми було вшановано пам’ять загиблих героїв, які віддали своє життя за краще майбутнє країни.

Михайло Чорней проінформував депутатів про роботу Вижницької райдержадміністрації щодо розвитку гірських територій, а також висловив слова подяки депутатам та керівництву районної ради за спільну, злагоджену і конструктивну роботу.

Одним з важливих питань засідання сесії було затвердження районного бюджету на 2022 рік.

Усі питання порядку денного були ретельно опрацьовані та розглянуті на засіданнях постійних комісій та подані на розгляд депутатам районної ради.

Шановні енергетики!

Щиро вітаю Вас з нагоди вашого професійного свята – Дня енергетика.

Ваша праця вимагає високого професіоналізму, пильності та відповідальності, іноді навіть пов’язана з ризиком для життя. Вам доводиться працювати в екстремальних умовах, приймати складні рішення з метою запобігання надзвичайних ситуацій.

Бажаю всім працівникам енергетичної галузі безаварійної роботи, стабільної частоти в електромережах, невичерпної життєвої наснаги та нових трудових здобутків. Нехай завжди Вам світить родинний теплий вогник – вічне джерело наснаги і любові!

Від сьогодні в особистих кабінетах роботодавців почали з’являтись електронні лікарняні їх працівників за сумісництвом, створені з 01 жовтня по 20 грудня. Через великий обсяг, відображення всіх е-лікарняних відбувається поступово і займе трохи часу, однак багато роботодавців уже можуть приступити до призначення за ними допомог від Фонду соціального страхування України.

Раніше електронні лікарняні, попри надходження за основним місцем роботи, в кабінетах роботодавців за сумісництвом не відображались. Це призводило до неможливості призначити матеріальне забезпечення поза основним місцем роботи, адже був відсутній електронний документ, який є для цього підставою.

Особливістю електронних лікарняних сумісників є те, що в роботодавців за сумісництвом відображається не е-лікарняний безпосередньо, а його цифрова копія. Вона відрізняється від оригінального документу порядковим номером копії, який додається до унікального номеру е-лікарняного. Наприклад, е-лікарняний з унікальним номером буде відображено так за основним місцем роботи і в особистому кабінеті застрахованої особи. Однак в кабінеті роботодавця за сумісництвом до нього через крапку буде додано порядковий номер копії. Якщо в працівника декілька роботодавців за сумісництвом, цифра після крапки буде зростати за порядком (2 і далі).

Зазначена цифра є технічною інформацією про те, що це копія електронного лікарняного, а застрахована особа працює в роботодавця за сумісництвом. Номер копії не є складовою частиною унікального номеру е-лікарняного – тож при формуванні заяви-розрахунку для працівників за сумісництвом необхідно вказувати номер їх лікарняного до знаку крапки.

Детальніше про номер е-лікарняного та його складові: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978473?fbclid=IwAR0fcX1xPlKPDbLSDRAwxElL8hrpM_53CFm1ykDauKJmhuqpPRoFZ5Eb6tw 

Тож, якщо у вашому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду вже є е-лікарняні сумісників, ви можете розпочати призначення допомог по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах. Зверніть увагу, якщо ви вже призначили працівникам за сумісництвом допомоги за відповідні періоди непрацездатності (наприклад, на підставі паперового лікарняного) е-лікарняний брати до роботи не потрібно.

Як правило, щорічне спеціальне навчання з охорони праці організовують на підприємствах у січні –лютому, але це можуть бути й інші періоди, залежно від того, коли пройшло попереднє навчання. 

Головне в тому, що відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань з охорони праці.

Загалом всі інші працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці та з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.

Сам порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці врегульовується Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р. № 15 (із змінами). Цим же наказом Державного комітету затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою.

На підприємствах на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та вимог нормативно-правових актів з охорони праці, розробляються і затверджуються відповідні положення підприємств про навчання з питань охорони праці, а також формуються плани-графіки проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці, з якими мають бути ознайомлені працівники.

Навчання та перевірку знань з питань охорони праці працівників на підприємстві проводять працівники служби кадрів та інші спеціалісти, яким роботодавець доручив організацію цієї роботи. Тривалість навчання затверджується керівником підприємства.

З січня 2022 року непрацюючі члени малозабезпечених сімей, які зареєстровані як безробітні,  мають можливість отримати фінансову допомогу на започаткування власної справи, а за необхідності – безкоштовне навчання. Допомога розміром до 15 мінімальних зарплат є безвідсотковою та поворотною – її необхідно буде повернути через три роки підприємницької діяльності. Сума, що повертається, буде зменшена на розмір сплачених за три роки податків, зборів (обов’язкових платежів) і єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Фінансова допомога надається лише на оплату витрат на закупівлю обладнання та матеріалів, – зазначає директорка Чернівецького обласного центру зайнятості Любов Кожолянко.

Для сприяння організації підприємницької діяльності центри зайнятості надають особам, які виявили бажання отримати фінансову допомогу та зареєстровані як безробітні, за їх згодою профорієнтаційні послуги, консультації з питань провадження підприємницької діяльності та організовують для них професійне навчання відповідно до законодавства.

Для отримання фінансової допомоги особа, яка виявила бажання провадити підприємницьку діяльність, розробляє бізнес-план та подає визначений перелік документів. Питання про надання фінансової допомоги вирішується комісією. Після прийняття рішення про надання фінансової допомоги, безробітний створює юридичну особу чи реєструється як фізична особа-підприємець впродовж 30 календарних днів з дати отримання повідомлення про прийняте комісією рішення.

14 грудня Верховна Рада України у другому читанні та в цілому прийняла проєкт Закону № 5630 «Про внесення змін до Закону України «Про громадянство України» щодо спрощеного набуття громадянства України іноземцями та особами без громадянства, які брали участь у захисті територіальної цілісності та недоторканності України. За відповідне рішення проголосували 285 народних депутатів.

Проєкт Закону розроблено Державною міграційною службою України з метою реалізації Указу Президента України від 13 серпня 2019 року № 594 «Питання спрощення набуття громадянства України іноземцями та особами без громадянства, які брали (беруть) участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони України, та громадянами Російської Федерації, які зазнали переслідувань через політичні переконання».

Прийняття цього законопроєкту дозволить спростити порядок набуття громадянства України громадянами Російської Федерації, які зазнали переслідувань через політичні переконання, та іноземцями і особами без громадянства, які брали (беруть) участь у захисті територіальної цілісності та недоторканності України, а саме:

а) які в установленому законодавством України порядку проходять (проходили) військову службу за контрактом у Збройних Силах України;

б) які в установленому законодавством України порядку проходять військову службу у Збройних Силах України та нагороджені державною нагородою України;

в) які мають визначні заслуги перед Україною або прийняття яких до громадянства України становить державний інтерес для України;

г) іноземці із числа осіб, зазначених у частині двадцятій статті 4

Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»;

ґ) які є громадянами держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором або державою-окупантом, що зазнали у країні своєї громадянської належності переслідувань через політичні переконання, що підтверджується відповідним документом (довідка МЗС).

Сьогодні у приміщенні Путильської селищної ради за участю першого заступника голови районної державної адміністрації Миколи Федорощака відбулась презентація проєкту «Створення системи автоматичного оповіщення населення про надзвичайні ситуації на території Путильської об’єднаної територіальної громади», що реалізовується в рамках програми підтримки ініціатив місцевих карпатських громад (реалізується Асоціацією «Єврорегіон-Карпати-Україна») за підтримки Чернівецької обласної ради та Агенції регіонального розвитку Чернівецької області. Заявником проєкту є координаційна рада Чернівецького обласного благодійного фонду «Пожежна охорона» у партнерстві з Путильською селищною радою.

Даний проєкт впроваджується на території Путильської ОТГ. Cтворення автоматичної системи оповіщення дасть змогу вчасно попереджувати населення та органи влади про надзвичайні події та ситуації на території громади. Дана система є універсальною автоматичною системою запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, може обладнуватись не лише засобами передачі мовних та інших повідомлень, а й датчиками, що фіксують і передають у штаби оповіщення дані про стан навколишнього середовища, зокрема про кількість опадів, напрямок і силу вітру тощо.

Під час презентації було зазначено, що впровадження проєкту покращить стан реагування місцевої влади на виклики та дозволить автоматизувати процеси оперативного доведення до чергових служб органів виконавчої влади, громад та населення сигналів і повідомлень про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій природного, техногенного та воєнного характеру, забезпечить постійне інформування їх про обстановку, що склалася у зоні можливого ураження. У загальному це вдосконалить реагування на надзвичайні ситуації на території громади.

Після презентації усім присутнім було продемонстровано роботу системи автоматичного оповіщення населення.

Звертаємо увагу буковинців, а також іноземців та осіб без громадянства, які проживають в регіоні, що у зв’язку з відзначенням новорічно-різдвяних свят внесено зміни до графіків роботи структурних та територіальних підрозділів УДМС у Чернівецькій області.

Зокрема:

- Чернівецький відділ, розташований за адресою: м. Чернівці, вул. Руська, 248-М;

- Відділ у справах іноземців та осіб без громадянства за адресою: м. Чернівці, вул. Руська. 183;

- Управління ДМС у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. А.Шептицького, 25.

НЕ працюватимуть:

25, 26 та 27 грудня 2021 р.;

01, 02 та 03 січня 2022 р.;

07, 08 та 09 січня 2022 р.;

Передсвяткові робочі дні в зазначених територіальному та структурних підрозділах згідно чинного законодавства будуть скорочені на одну годину:

24, 31 грудня 2021 р. – з 09.00 до 15.45;

06 січня 2022 р. – з 09.00 до 17.00.

Щороку 22 грудня в Україні відзначають День працівників дипломатичної служби, встановлений Указом президента №1639/2005 від 21 листопада 2005 року.

Представники дипломатичного корпусу відіграють важливу роль у підтримці мирного та взаємовигідного співробітництва України з членами міжнародного співтовариства. Працівники дипломатичної служби щодня стоять на захисті національних інтересів та безпеки нашої держави, забезпечують захист прав та інтересів українських громадян на території інших країн.

У цей святковий день висловлюю слова подяки всім українським дипломатам. Бажаю гідно відстоювати національні інтереси, підвищуючи авторитет нашої держави на міжнародній арені і забезпечуючи підтримку для подальшого утвердження України як невід’ємної частини об’єднаної Європи. Міцного здоров’я, наснаги та подальших професійних досягнень на міжнародному рівні. 




Архів новин