вВідео
Онлайн інструменти ДРВ

Розірви коло насильства

Скажи булінгу - НІ!

Енергоменеджмент - шлях до заощадження державного та місцевого бюджетів

нновини

85% респондентів оцінили загальний рівень задоволеності послугами ДМС як відмінний або добрий, що на 8% краще ніж у 2019 році. У 2020 році 565 унікальних користувачів скористались сервісом «Громадське опитування», з яких 255 чоловіків та 310 жінок.

470 респондентів здійснили оцінювання анонімно - це майже у 5 разів більше за кількість осіб, які вказали свої прізвище, ім’я та номер телефону.

Найбільш активними користувачами сервісу були респонденти у віці 19-25 років та 26-35 років, найменшу кількість оцінок отримано від осіб, старших 50-ти років.

Із загального числа респондентів 34 позначили себе як іноземці та 531 - як громадяни України.

100% респондентів вважають, що отримали достатню інформацію щодо отримуваних послуг в підрозділах ДМС.

93% респондентів вказали, що від них не вимагали документів, які не передбачені законодавством, та 97% повідомили, що від них не вимагали при отриманні послуг платежів, не передбачених законодавством.

72% (59% у 2019 році) респондентів витратили на черги в підрозділах ДМС до 30 хвилин свого часу, 12% (17% у 2019 році) – від 30 хвилин до 1 години, 16% (24% у 2019 році) – понад одну годину.

95% (92% у 2019 році) респондентів не стикалися з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адміністративних послуг.

87% (83% у 2019 році) оцінили культуру мови працівників ДМС як відмінну або добру.

92% (88% у 2019 році) респондентів зазначили про дотримання підрозділами ДМС строків виконання послуг, про які було повідомлено під час приймання документів.

Прес-служба ДМС України




Архів новин