85% респондентів оцінили загальний рівень задоволеності послугами ДМС як відмінний або добрий, що на 8% краще ніж у 2019 році. У 2020 році 565 унікальних користувачів скористались сервісом «Громадське опитування», з яких 255 чоловіків та 310 жінок.
470 респондентів здійснили оцінювання анонімно - це майже у 5 разів більше за кількість осіб, які вказали свої прізвище, ім’я та номер телефону.
Найбільш активними користувачами сервісу були респонденти у віці 19-25 років та 26-35 років, найменшу кількість оцінок отримано від осіб, старших 50-ти років.
Із загального числа респондентів 34 позначили себе як іноземці та 531 - як громадяни України.
100% респондентів вважають, що отримали достатню інформацію щодо отримуваних послуг в підрозділах ДМС.
93% респондентів вказали, що від них не вимагали документів, які не передбачені законодавством, та 97% повідомили, що від них не вимагали при отриманні послуг платежів, не передбачених законодавством.
72% (59% у 2019 році) респондентів витратили на черги в підрозділах ДМС до 30 хвилин свого часу, 12% (17% у 2019 році) – від 30 хвилин до 1 години, 16% (24% у 2019 році) – понад одну годину.
95% (92% у 2019 році) респондентів не стикалися з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адміністративних послуг.
87% (83% у 2019 році) оцінили культуру мови працівників ДМС як відмінну або добру.
92% (88% у 2019 році) респондентів зазначили про дотримання підрозділами ДМС строків виконання послуг, про які було повідомлено під час приймання документів.
Прес-служба ДМС України