вВідео
Скажи булінгу - НІ!

Я маю вагу! Я маю значення! Я маю право!

 

Діти про Я МАЮ ПРАВО!

Енергоменеджмент - шлях до заощадження державного та місцевого бюджетів

нновини

Відтепер отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами міграційної служби можливо в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram. Про це розповів Голова ДМС Максим Соколюк під час брифінгу в інформаційному агентстві «Укрінформ».

Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.

Родзинкою сервісу є те, що кожна особа за своїм бажанням зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі, – зазначив Голова ДМС.

Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС. Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами міграційної служби є безкоштовним для громадян.

Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу міграційної служби максимально прозорою та допомагають долати корупцію, крок за кроком знецінюючи її, – зазначив Максим Соколюк. – Адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що.

Голова ДМС також зазначив, що сайт міграційної служби щомісяця відвідує більш як півмільйона громадян, загалом же протягом 2018 року електронними сервісами скористалися 35 мільйонів разів. Найбільш популярними з них є електронна черга, перевірка стану оформлення документа та перевірка документа за базами недійсних, втрачених та викрадених.

- Сервіси міграційної служби користуються величезним попитом і це означає, що ми рухаємось у вірному напрямку, – наголосив Максим Соколюк.

Зазначимо також, що новий сервіс запроваджено спільно з  Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки проекту «Реформа управління на сході України II», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини

Прес-служба ДМС України

 

 

 

 




Архів новин