вВідео
Я маю вагу! Я маю значення! Я маю право!

 

Діти про Я МАЮ ПРАВО!

Енергоменеджмент - шлях до заощадження державного та місцевого бюджетів

нновини

В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію учнів і в той же час створює відповідні умови для отримання якісної освіти для таких дітей. Інклюзивна освіта визначає, що діти можуть повноцінно навчатися, а їх відмінні особливості гідні поваги та є джерелом навчального досвіду для усіх учасників освітнього процесу.

Для України інклюзивна освіта є педагогічною інновацією і в той же час вимогою не лише часу, а й з моменту ратифікації Конвенції ООН про права інвалідів – одним із міжнародних зобов’язань держави. На міжнародній конференції ООН з питань освіти, науки і культури «Інклюзивна освіта: шлях у майбутнє», яка проходила у Женеві, відмічалось, що запровадження інклюзії в освітній сфері є не другорядним, а центральним питанням для забезпечення високоякісної освіти і створення більш інклюзивних суспільств.

Чернівецька обласна державна адміністрація ще 11.05.2018 підписала меморандум про співпрацю з Благодійним фондом Порошенка щодо створення в області мережі інклюзивно-ресурсних центрів і долучилася до Всеукраїнського проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».

Як інформує Департамент освіти та науки Чернівецької обдержадміністрації, станом на 18.10.2018 року в області працюють 11 інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема у Сокирянському, Новоселицькому, Вижницькому, Кельменецькому, Глибоцькому, Хотинському, Герцаївському, Путильському, Заставнівському районах, Сокирянській та Сторожиненцькій ОТГ. 

На виконання Постанови КМУ від 12 липня 2017 року № 545, у квітні  згідно рішення Вижницької районної ради № 40-22/18 від 19.04.2018 р. створена комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Вижницької районної ради. 

Відкриття установи відбулося 31 серпня 2018 року. Виконуюча обов’язки директора центру Катерина Лейба звітує, що за два місяці роботи та станом на 07.11.2018  обстежено 186 дітей. Крім того:

- зроблено 51 висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з особливими освітніми потребами, які  навчаються на інклюзивній формі навчання; 

- проведено оцінку розвитку дітям віком до 5 років, які навчаються в дошкільних навчальних закладах

- надано послуги більше 90 дітей віком від 6-10 років, які навчаються в школах районну та мають мовленнєві порушення;

- організовано роботу для корекційно-розвиткових послуг, які проводять:  вчитель-логопед, вчитель-реабілітолог, вчитель-олігофренопедагог та практичний психолог. 

Також завданнями ІРЦ є розроблення рекомендацій щодо програми навчання, надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами, взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання, провадження інформаційно-просвітницької діяльності, тощо. 

Центр чекає на своїх особливих відвідувачів! Звертайтесь за адресою: м.Вижниця, вул. Українська, 88а, 1-ий поверх, каб.9.

В.о.директора центру – Лейба Катерина Миколаївна. 

 




Архів новин